Училище на бъдещето – между традициите и иновациите: анализ на резултатите от анкетите
Анализ на резултатите от Анкета №1 и Анкета №2 за
осведомеността на учениците с цел проучване по проект „Училище на бъдещето –
между традициите и иновациите“
На въпросите от Анкета №1, учениците отговориха по
следния начин:
На въпроса „Харесва ли ви традиционното обучение в
училище?“ 60% от учениците в начален етап са отговорили с „ДА“.
80% от запитаните желаят обучението да бъде променено по някакъв начин;
всички са заявили желание да учат под формата на игра. 80% искат да
научат повече за неформалното образование.
Учениците от прогимназиален етап са отговорили по следния
начин: на въпроса „Харесва ли ви традиционното обучение в училище?“
„ДА“ са казали 70%. От десет деца, девет желаят обучението да бъде
променено по някакъв начин; всички са заявили желание да учат под формата на
игра, а 70% искат да научат повече за неформалното образование.
На първият въпрос 90% от учениците в гимназиален
етап са отговорили с „ДА“. Всяко дете желае обучението да бъде променено
по някакъв начин и да учи под формата на игра. 90% искат да научат повече
за неформалното образование.
На въпроса „Изчерпателно ли беше
представянето на проект „Училище на бъдещето – между традициите и иновациите“?
70% от учениците в начален етап са отговорили с „ДА“. 90% от
запитаните смятат, че по-лесно се усвоява материала, представен под формата на
игра; всички биха предпочели по-често да учат под формата на игра. При
представянето на четири игри, 20% са харесали играта „Шест мислещи шапки”най-много,
други 20% предпочитат „Тостер или рок звезда“, 40%- „Отивам на почивка“ , и
всеки пети- „Имена и прилагателни”.
Учениците от прогимназиален етап
са отговорили по следния начин: на въпроса „Изчерпателно ли беше
представянето на проект „Училище на бъдещето – между традициите и иновациите“? 80% са отговорили с
„ДА“. 80% от запитаните смятат, че по-лесно се усвоява материала,
представен под формата на игра; всички биха предпочели по-често да учат под
формата на игра. При представянето на четири игри, 40% са харесали играта „Тостер
или рок звезда“ най-много, всеки десети предпочита „Шест мислещи шапки”;, 40%- „Дъхът
на лъва”, и всеки десeти - „Имена и прилагателни”.
Учениците от гимназиален етап са
отговорили по следния начин: на въпроса „Изчерпателно ли беше
представянето на проект „Училище на бъдещето – между традициите и иновациите“? 80% са
отговорили с „ДА“. Всички запитани смятат, че по-лесно се усвоява
материала, представен под формата на игра и биха предпочели по-често да учат
под формата на игра. При представянето на четирите игри, всеки десети е харесал
играта „Снежна топка” най-много, 30% предпочитат „Бос детектив“, всеки
пети- „Дъхът на лъва”, и 40%- „Не спирай да вървиш”.
Коментари
Публикуване на коментар